Kap egy jó kezdést a cikk marketing kampányához.
A mai foglalkoztatási lehetőségek szűkössége miatt néhányan közülünk úgy döntenek, hogy befektetnek a saját vállalkozásuk létrehozásába. Szükséges engedélyek és alkalmazottak és ügyvédek a helyszíni vállalkozások számára, az internet csak egy egyszerűbb helyszín az üzleti tevékenység befogadására. Ebben a cikkben megtudhatja, hogyan használhatja a cikkmarketinget, hogy segítse vállalkozása virágzását.
Írjon olyan cikkeket, amelyek a cégéhez kapcsolódnak. Minél több expozíciót kap, annál nagyobb az esélye annak, hogy több áramlást ér el a webhelyére, ezért használja a cikkírást az Ön által kínált termékek és szolgáltatások leírására. Ez oktatni fogja az ügyfeleit a vállalatának sajátosságairól, miközben több forgalmat eredményez a weboldalán.
Ha több cikket ír egy témában, győződjön meg róla, hogy kereszthivatkozásokat készít rájuk! Az olvasók nem csak az egyik cikket fogják elolvasni, de jó eséllyel megnézik a többit is, amit a témában írt, ha éppen előttük vannak. Ezáltal megnő az egy személyből származó hirdetési bevétele.
Amikor internetes marketingesként több könyvtárban publikál cikkeket, két szilárd szabály szerint kell élni. Az egyik, soha ne publikálja ugyanazt a cikket kétszer. Mindig ügyeljen arra, hogy változtasson a dolgokon, és új, friss szemszögből közelítse meg a témát. Kettő, a linkeket tartsa meg a szerzői életrajzában, hogy a cikk ne tűnjön spamnek.
Válasszon témát a célközönsége alapján. A célpiacra való emlékezés a legjobb, amikor kiválasztja, hogy miről szeretne írni. Győződjön meg róla, hogy a választott téma nemcsak önt érdekli, hanem azokat is, akiket a leginkább meg akar szólítani: az olvasóit.
Használjon cikk forrásdobozt. Ez egy bekeretezett doboz az egyes cikkei végén. Az olvasónak egy kis háttérinformációt ad a cikk szerzőjéről, arról, hogy hol találhat további cikkeket ugyanattól az írótól, valamint az esetlegesen folyamatban lévő projektjeiről, és néha egy képet is tartalmaz.
Lényeges, hogy minden cikknek legyen egy erős, figyelemfelkeltő nyitószövege. Határozza meg a legjobb manővert a cikk témája alapján, amelyet reklámozni próbál.
A legjobb cikkíróknak sikerült kialakítaniuk saját stílusukat és hangvételüket. A webes forgalom generálására és online üzletszerzésre használt cikkek messze vannak a tudományos és vállalati világban szorgalmazott száraz, érzelemmentes írástípustól. Ne féljen használni az érzelmeit és a személyiségét, hogy olyan friss tartalmat hozzon létre, amely megmutatja az emberségét, és megragadja a közönség figyelmét.
Bár a cikkmarketing a tartalommal foglalkozik, ez még mindig egy olyan üzlet, amely a kereslet és kínálat alapelvein keresztül működik. Ez azt jelenti, hogy meg kell határoznia a piaci keresletet, majd úgy kell megfogalmaznia az írását, hogy megfeleljen ennek az igénynek, és kínálatként működjön.
Ne álljon meg és ellenőrizze a nyelvtant és a helyesírást, miközben a folyamatban van, amit ír. Ha állandóan elkezdi és megállítja, akkor tönkreteszi az írás áramlását, és csökkenti a sebességet, amellyel tartalmat tud létrehozni. Ne felejtse el azonban a végén visszamenni, hogy gondoskodjon a helyesírási és nyelvtani hibákról.
A következetesség a kulcs, amikor a cikkmarketingről van szó. Az időnkénti írás és beküldés nem fogja elérni azt a fajta expozíciót, amely rengeteg forgalmat generál. A cikkmarketing a számok játéka - egy cikk csak néhány látogatót hozhat. A következetesen közzétett cikkek mennyisége az, ami valódi forgalmi áramlást hoz létre, és egy pénzkereső weboldallal jutalmazza Önt.
Fontos, hogy a cikkek írásakor a mennyiség helyett a minőséget tartsa szem előtt. Az oldaladat pörgetett cikkekkel való feltöltése elsőre nagyszerű ötletnek tűnhet. Ez a megközelítés akkor lehet hatékony, ha a cikkek tartalma értékes és releváns; máskülönben nem lesz más választása, mint egyedül linkértéket építeni. Ha időt szán arra, hogy kiváló szöveget írjon, az más webhelyeket is arra csábít, hogy hivatkozzanak erre a szövegre, ami azt jelenti, hogy több olvasót szerezhet.
Cikkmarketing - próbáljon meg mondatvariációkat használni a cikkeiben! Ne csak csupa hosszú vagy csak csupa rövid mondatot használjon a bekezdéseiben. Használjon egy kis változatosságot a mondataiban, a hosszú és rövid mondatok keveréke jól működik. Ezáltal megmarad az áramlás, amibe az olvasók könnyen bele tudnak helyezkedni, és akkor a tartalom végéig el akarják majd olvasni.
Cikke nem csak tényeket közöl, hanem az olvasói által magával hozott motívumokra is rácsap. Cikkei személyes kapcsolatot teremthet olvasói érzéseivel, reményeivel és álmaival. Ha a hangneme túl semleges, az elriaszthatja az olvasókat, és nem biztos, hogy megveszik a termékét.
Mindig kövesse nyomon cikkeit, miután elküldte azokat a könyvtárakba. Az analitika tisztább képet adhat látogatóiról és viselkedésükről. Ez alapján dönthet arról, hogy milyen típusú tartalmakat nyújtson. Ezután további cikkeket hozhat létre a jól teljesítő témák alapján.
Cikkeivel telítse a termékének piacát. Ez a legjobb módja annak, hogy biztosítsa, hogy eladásokat nyerjen, mert - különösen egy versenypiacon - az nyer, akinek a legnagyobb az ismertsége és a piaci jelenléte. Ezáltal szakértői hírnevet szerezhet, ami miatt többen szívesen vásárolnak majd öntől.
Készítse a tartalmát egy embernek, és ne egy webkúszónak. A keresőmotorok lekérdezésénél fontos a rangsorolás, és ezt egy webkúszónak való megfeleléssel lehet elérni. A magas helyezés azonban nem egyenlő az emberi forgalommal, amely megvásárolja az Ön termékét vagy szolgáltatását. Ne feledje, hogy az emberek teszik sikeressé weboldalát, ezért a tartalmat emberi fogyasztásra készítse.
Nem minden vállalkozás egyforma, de ez nem jelenti azt, hogy a cikkmarketing nem segíthet a forgalom elérésében és a vásárlók webhelyére irányításában. Nem számít, hogy mit árul, képes lesz arra, hogy forgalmat generáljon és az értékesítést tolja, ha helyesen marketingel. Hallgassa meg az ebben a cikkben kínált tanácsokat, és gondoskodjon arról, hogy azokat a gyakorlatba is átültesse.
szuvidáló, szuvidálás jelentése, sous vide recept, teraszmelegítő, kacsamell sütése, thermomix, vákuum zacskó
szuvidáló, szuvidálás jelentése, sous vide recept, teraszmelegítő, kacsamell sütése, thermomix, vákuum zacskó
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.