Nézze meg itt a nagyszerű tanácsokat az üzleti hírnévről!
A hírnév menedzsmentről érdemes tanulni, hogy egy vállalkozás jobban teljesítsen. Biztosnak kell lennie abban, hogy jó hírnevét megőrzi, hogy a legtöbbször sikeres legyen. Szerencsére ez a cikk segít ebben. Fogadja be ezeket az információkat, és ha végzett, akkor minden rendben lesz!
Ha negatív tartalmat talál a márkájáról az interneten, szabaduljon meg tőle. Ha olyan webes tulajdonságon van, amelyet Ön irányít, például egy hozzászólás a blogján, egyszerűen törölje. Ha szükséges, küldjön kérést annak a webmasternek, ahol a tartalom található. Ha eltávolítják, győződjön meg róla, hogy a Google URL-eltávolító eszközének használatával nem jelenik meg többé.
Vállalkozása hírnevét úgy is nyomon követheti, hogy online kereséseket végez a vállalkozására. Így képet kaphat arról, hogy mit látnak az emberek, amikor Önre keresnek. Ügyeljen arra, hogy különös figyelmet fordítson mind a webes, mind a képi találatokra. A képek megmutatják, hogy milyen grafikák kötődnek az Ön cégéhez online.
Szánjon időt és gondolja át alaposan, mielőtt válaszolna a panaszokra. Azzal, hogy higgadt marad és alaposan átgondolja, hogyan fog reagálni online, megőrizheti a hírnevét. Mielőtt választ adna egy panaszra, olvassa el többször is a válaszát. Ha lehetséges, kérjen meg egy alkalmazottat, hogy olvassa el a választ, hogy megbizonyosodjon arról, hogy az megfelelő.
Online üzleti hírnevének javítása érdekében győződjön meg róla, hogy sok tartalmat tesz közzé. Bár a negatív tartalmakat szinte lehetetlen teljesen eltávolítani az internetről, lehetséges, hogy a negatív tartalmak a keresőmotorok kevésbé használt találati oldalaira szoruljanak. Ha tehát a cégére vonatkozó negatív hozzászólások a találati oldalak ötödik vagy hatodik oldalára tolódnak vissza, akkor azokat nem fogják olyan gyakran olvasni.
Vigyázzon, mit mond. Ez az online és offline interakciókra egyaránt vonatkozik. Kerülje az illegális tevékenységekről szóló vitákat vagy a becsmérlő megjegyzéseket. Azt is el akarja kerülni, hogy magát és vállalkozását olyan képekhez kössék, amelyek egyértelműek vagy nem megfelelőek. Emellett próbálja meg elkerülni, hogy bármi olyan negatív dolgot tegyen vagy mondjon, ami egy hírcsatornán megjelenik. A potenciális befektetők és ügyfelek ezeket a dolgokat vörös zászlónak tekinthetik.
Hozzon létre levelezőlistát. Tegye gyorsan és egyszerűen elérhetővé a levelezőlistára való feliratkozást. A levelezőlista megerősítése érdekében kínáljon fel kupont vagy más ösztönzőt a feliratkozás ösztönzésére. További bónuszként növelheti levelezőlistáját, ha ajánlói kuponokat kínál fel. Ez lehet egy ingyenes kis termék vagy egy költségcsökkentő kupon.
Amikor nyilvánosan válaszol egy ügyfél által hagyott visszajelzésre, ügyeljen arra, hogy név szerint szólítsa meg. Az emberek tudni akarják, hogy az üzlettulajdonosok egyénként tekintenek rájuk, és nem egy nagyon nagy csoport egyik részeként. A nevük használatával azt kapják, amit szeretnének.
Néhány embernek egyszerűen lehetetlen ésszerűen megfelelni. Ha úgy gondolja, hogy az ügyfélnek lényegtelen vagy valótlan panasza van, tegyen meg mindent, hogy boldoggá tegye. Üzlettulajdonosként néha fel kell szívnia a büszkeségét, és arra kell gondolnia, hogy az ügyfelének vagy a vásárlójának mindig igaza van.
Mindig legyen figyelmes a közösségi médiában. Az emberek szeretnek ezeken beszélni a cégekről. Ha figyelemmel kíséri ezeket az oldalakat, akkor még azelőtt észreveszi a negatív megjegyzéseket, mielőtt azok valódi kárt okozhatnának. Ez az egyik módja annak, hogy megvédje vállalkozásának hírnevét a további károktól.
Most már van néhány szilárd információja a hírnévkezelésről. Jó dolog tudni róla, ha sikeres akar lenni a dolgokban. Ha egyszer készen áll rá, akkor ezt a tudást jól használhatja. Lépésről lépésre haladjon, és amikor elkészül, készen áll majd arra, hogy mindezzel nagyszerűen boldoguljon.
generálkivitelezés, tópark, homlokzat szigetelés, somogyi béla, harsánylejtő
generálkivitelezés, tópark, homlokzat szigetelés, somogyi béla, harsánylejtő
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.