Jó email marketing ötletek, amelyek növelik a feliratkozói bázist.
A legtöbb vállalkozó azon dolgozik, hogy több potenciális ügyfelet szerezzen anélkül, hogy a teljes költségvetését marketingre költené. Az ilyen aggodalomnak megfelelő gyakorlat az úgynevezett e-mail marketing. Ha nem ismeri az email marketing minden csínját-bínját, olvasson tovább! Ez a cikk megmutatja Önnek a köteleket.
Mielőtt valakit felvesz az email marketing listára, meg kell szereznie az engedélyét. Ha nincs meg az engedélyük, akkor spamküldésért lesz felelős, és sok panasz érkezik majd. Az e-mail szolgáltatója akár fel is oszlathatja a fiókját, ha tudomást szerez arról, hogy mit csinál. Előzze meg ezt azzal, hogy kéri az embereket, hogy iratkozzanak fel a listájára.
Ha kifogyott az ötletekből az e-mail marketingkampányához, próbálja meg, hogy az ügyfelei segítsenek Önnek. Tegyen olyan dolgokat, mint például írja le az ügyfelektől kapott kérdéseket. Így aztán amikor a következő e-mailt elküldi, már van témája. Ügyeljen arra, hogy az ügyfél neve is szerepeljen az elismerés érdekében.
Soha ne küldjön hetente egynél többször e-mailt az ügyfeleinek. A legtöbb ügyfél naponta rengeteg üzenetet kap, és nincs ideje mindet elolvasni. Ha túl sok üzenetet küld, akkor csak a rendetlenség részévé válik. Elkezdhetik kihagyni őket, vagy ami még rosszabb, törölni anélkül, hogy valaha is elolvasnák!
Érdemes néha-néha egyszerű szövegként elküldeni az e-mailjeit, ahelyett, hogy mindig HTML formátumban küldené őket. Ez személyesebbé teszi a dolgokat, és segít a feliratkozónak érezni, hogy megpróbál kapcsolatot teremteni. Ne használja azonban túl gyakran, mert akkor túlságosan szakszerűtlennek tűnhet.
Óvakodjon attól, hogy mellékleteket is csatoljon az e-mail marketingjéhez! A mellékleteket tartalmazó tömeges e-maileket a legtöbb spamszűrő azonnal spamként gyanúsítja. Emellett manapság sokféle számítógépes kártevőt és vírust hordoznak az e-mail mellékletek, és az emberek tisztában vannak ezzel. Az Ön e-mailjét az a veszély fenyegeti, hogy azonnal törlik, ha meglátják a mellékletet, anélkül, hogy elolvasnák.
Használjon olyan színeket és betűtípusokat, amelyek tükrözik vállalkozását, és könnyen átláthatóak. Még ha a tartalom érdekes is, a nehezen olvasható betűtípusok és a harsány színek miatt egyes ügyfelek elutasíthatják az e-mailt, és esetleg a jövőbelieket is. Használjon azonos színsémát és betűtípust minden e-mailjében.
Ajánljon látogatóinak egy e-mailben lebonyolított ingyenes tanfolyamot. Ki kell dolgoznia egy meghatározott számú automatikus válaszadóját, szakaszokra bontva a leckét. Négy-hat szakasznak megfelelő mennyiségnek kell lennie. Ügyeljen arra, hogy a tartalom informatív és egyedi legyen. Ütemezze a szakaszok kiküldését 24 óránként egyenként. Ez számos előnnyel járhat, például javíthatja webhelyét, elnyerheti ügyfelei bizalmát, fejlesztheti tekintélyét, és építheti e-mail bázisát.
A spammerként való azonosításból eredő bonyodalmak elkerülése érdekében előzetesen értesítse internetszolgáltatóját e-mail marketingszándékáról. Ha egy elégedetlen olvasó valaha is feljelenti Önt, ezzel tájékoztatja internetszolgáltatóját arról, hogy marketingtörekvései jogszerűek. Az internetszolgáltatója esetleg egy olyan frissített fiókot is javasolhat, amely megkönnyíti az e-mail marketingtevékenységét.
Kérje ügyfelei nevét az opt-in űrlapon. Nem kell a teljes nevüket megadniuk, de legalább a keresztnevüket meg kell kérni tőlük. Ezzel minden egyes e-mailben feltüntetheti a nevüket, így az üzenetet személyesebbnek érezheti. Emellett az olvasó is láthatja az Ön e-mailjét a többi között.
Nyilvánvaló, hogy az e-mail marketinget használó vállalkozások több ügyfelet szereznek. Az e-mail marketing nem kerül sokba, ezért érdemes kihasználni az előnyeit. Használja ezeket a javaslatokat az Ön email marketing kampányában.
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.