Érje el az ügyfelek új világát a K2M marketinggel!
A K2M mely aspektusait ismeri? Feltérképezte már a marketingstratégiáját? Szeretné továbbfejleszteni ezt a tervet, ha van ilyen terve? Működik, amit most csinál, vagy nem segíti az üzletét? Biztos lehet benne, hogy helyesen alkalmazta ezt a tervet? Ha nem tudja a választ ezekre a kérdésekre, olvassa el az alábbi tippeket.
Csak olyan ügyfelek telefonszámait vegye fel, akik az üzenetek fogadását választják, hogy körültekintően építse fel K2M-adatbázisát. Ha olyan ügyfelek telefonszámait adja hozzá, akik nem választották a K2M üzenetek fogadását, akkor valószínűleg nagyszámú panasz és a listáról való törlésre irányuló kérés fog érkezni.
Legyen rövid és tömör az SMS-üzenetekkel a mobil marketingkampánya során. Az üzenetek 160 karakterre korlátozódnak, ezért gondolja át, hogyan közvetítse az információkat világosan, mégis röviden. Ha rövidítéseket használ üzeneteiben, győződjön meg róla, hogy azok általánosan elfogadottak és értelmesek ügyfelei számára.
Kösse marketingjét nagy eseményekhez Különleges alkalmakkal teheti igazán hatásossá marketingjét. Csak anyák napján adjon különleges utalványokat a hölgyeknek. Tartson versenyeket a nagy sportesemények napjain, hogy márkája jelen legyen. Adjon ügyfeleinek egy rövid kódszámot, ahol minden sms-t beküldő személynek esélye van a nyerésre.
A K2M marketing lényege, hogy ügyfeleinek gyors és közvetlen hozzáférést biztosítson vállalkozásához. Minél hosszabb az üzenete, annál kisebb a valószínűsége, hogy valóban bevonzza őket. Legyen világos és tömör. Csak azt mondja el nekik, amit tudniuk kell, és így könnyebb lesz őket bevonzani.
Tesztelje programját, mielőtt elindítja. Az ügyfelek nem szeretik a törött linkeket vagy a halott képeket.Teszteltesse az üzeneteket a vállalkozásával, a családjával, vagy akár néhány ügyféllel, mielőtt tömegesen elkezdi elküldeni őket az Ön számára Szerezze be a visszajelzéseiket, hogy tökéletesítse, ami esetleg elromolhat, és az ügyfelei hálásak lesznek érte.
Tegye weboldalát könnyen navigálhatóvá az eszközök számára.Teszteltesse az üzeneteket a vállalkozásával, a családjával, vagy akár néhány ügyféllel, mielőtt tömegesen elkezdi elküldeni őket . Szerezze be a visszajelzéseiket, hogy tökéletesítse, ami esetleg elromolhat, és az ügyfelei hálásak lesznek érte.
Tegye weboldalát könnyen navigálhatóvá az eszközök számára. Bár tudhatja, hogy webhelye működik a nagyobb számítógépeken és táblagépeken, biztosnak kell lennie abban, hogy a K2M telefonokon is működik. Tesztelje le saját K2M készülékén, hogy lássa, hogyan kezeli, és végezze el a szükséges változtatásokat.
Ha valóban szeretne eladásokat konvertálni a K2M marketinggel, dolgozzon keményen azon, hogy a webhelye meglátogatása kellemes élmény legyen az emberek számára. Mivel a legtöbb K2M-felhasználó mozgásban lévő felhasználó, hajlamosabbak gyorsan átböngészni több webhelyet, mint a PC-felhasználók. Adjon nekik okot arra, hogy maradjanak.
Győződjön meg róla, hogy tisztában van azzal, hogy mik a céljai. A legtöbb ember számára ez a mobilos megközelítés a szokásos megközelítésükön felül történik, így ez dupla munkát jelent. Ezért nagyon fontos, hogy mielőtt belevágna, határozza meg, mit szeretne a marketing ezen ágától. Így hatékonyabban tudja majd racionalizálni a kampányát.
Nem számít, hogy milyen típusú funkciókat szeretne hozzáadni a K2M marketingkampányához, nem szabad elfelejtenie, hogy itt minden a kivitelezésen múlik. Tűnjön ki a tömegből azzal, hogy a minőségi kivitelezésre összpontosít, nem pedig a bővítésre.
Ön tájékozottabb, ha a K2M marketingről van szó? Van már új vagy jobb terve? Most már tud olyan dolgokat használni, amelyek működnek a vállalkozásánál? Tudja, hogyan kell megfelelően alkalmazni a tervét? Kis szerencsével a fenti tippek jobb válaszokat hoztak létre.
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.