Küzdelem a cikkmarketinggel? Próbálja követni ezt a tanácsot!
Ha nem biztos a cikkek lehető legjobb marketingeljárásaival kapcsolatban, hagyja abba a tevékenységét, és olvassa el ezt a cikket. Összegyűjtöttük a legjobb tanácsokat. Szánjon néhány percet arra, hogy elolvassa, mit szeretett volna mindig tudni a cikkmarketingről, és hogyan lehet az Ön számára megfelelő.
Ha növelni szeretné annak esélyét, hogy cikkét keresések találják meg, ne kövesse el azt a hibát, hogy több helyen is közzéteszi. Sokkal jobb, ha egyszer közzéteszi, egyetlen URL alatt, és más helyekről származó címkékkel linkeli. Ennek oka, hogy a Google az oldalak rangsorolásának módja a keresések során az egyetlen oldalra mutató linkek számán és minőségén alapszik. Minél többször jelenik meg az oldala, annál több helyen halmozódnak fel ezek a linkek, és annál gyengébbek lesznek a keresési eredményei.
Amikor megpróbálja piacra dobni a cikkét, győződjön meg arról, hogy vonzó címsorral rendelkezik, amely arra készteti az olvasókat, hogy rákattintsanak rá, amikor a keresési eredmények megjelennek. Ne ragaszkodjon annyira a kulcsszavaihoz, mert azok nem tesznek jót, ha nincs olyan címsor, amely nem vonzza senki figyelmét.
Miután elkészült egy cikk, tegyen egy erőforrásmezőt az oldal végére, felszólítva az olvasókat, hogy vegyenek részt benne. Győződjön meg róla, hogy tartalmaz egy linket a webhelyére. Ez tevékenységet és remélhetőleg jövedelmet generál a személyes vállalkozásai számára, és növeli a tudatosságot arról, hogy ki vagy és mit csinálsz.
Ha van egy kis pénze a vállalkozásba való befektetéshez, fontolja meg az írói feladatok egy részének kiszervezését. A kiszervezés nagyszerű módja annak, hogy megszerezzék sokak együttműködését. Felszabadítja idejének egy részét más projektek kidolgozásához. Számos hatékony módszer található a cikkírók megtalálásához. Gyors internetes kereséssel végezze el csapatának felkutatását.
Cikkének címe talán a legfontosabb része az egész szövegnek a marketingben. Ez nem azt jelenti, hogy ne koncentráljon egyformán a szöveg törzsére, de a címe lesz az első, amit az emberek elolvasnak. Ha a cím nem elég fülbemászó ahhoz, hogy behúzza őket, akkor az emberek soha nem fogják elolvasni a cikket.
A fülbemászó cím messzire visz. A cím felkelti az olvasók figyelmét. Próbáljon olyan leíró szavakat beírni, amelyek arra is alkalmasak, hogy terméke jobban szóljon, mint a versenytársai művei. Olyan szavakat adjon hozzá, mint garantált, csodálatos, egyedi, bevált. Vedd ki a szinonimaszótárat, és állíts be olyan szavakat, amelyek megragadnák a figyelmedet, ha fogyasztó lennél.
Ahhoz, hogy sikeres legyél a cikkmarketingben, elsőbbséget kell adnod az írásnak. Az egyik jól működő technika az, ha naponta egy blokkot különítünk el az íráshoz. A hatékonyság érdekében be kell csuknia az ajtaját, ki kell kapcsolnia a mobiltelefonját, és el kell kerülnie az írás közbeni fennakadásokat. Termelékenysége az egekbe szökik, ha teljes mértékben elkötelezi magát ily módon.
A tartalomírás legjobb módja a természetes beszédmód használata. Ne foglalkozzon egy cikkel, ha azt találja, hogy minden más szóhoz szótár szükséges. Az emberek könnyen felfedezhetik a nem természetes hangzású tartalmakat, és gyorsan elveszítik érdeklődésüket és bizalmukat cikkei iránt.
Összegzésképpen elmondható, hogy nem biztos abban, hogy a cikkmarketing tervét hogyan lehet a legjobban megvalósítani. Nem jöhetett volna jobb helyre, mert az ígéretnek megfelelően szakértői tanácsokat kaptak. Remélhetőleg az ebben a cikkben szereplő tippek segítenek Önnek. Folytassa, próbálja ki ezeket a tippeket, és örülnie kell az eredményeinek.
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.