Készen állsz a sikerre? Próbálja ki ezeket a beltéri ajtó marketing módszereket
Sokan kifejezték a beltéri ajtó marketing elindításának nehézségét, de valójában csak akkor nehéz, ha nem tudnak róla eleget. Minél többet megtanul a beltéri ajtó marketingről, annál egyszerűbb az indulás. Ez a beltéri ajtó számos tippet tartalmaz, amelyek elősegítik a hatékonyságot a beltéri ajtó marketingben.
Az interneten történő reklámozás során hatékony színsémákat kell használnia, mivel a színekhez mindennek szüksége lehet, hogy felhívja a figyelmüket. Ha színei jól áramolnak és egymáshoz illeszkednek, hogy kellemes látványt hozzanak létre, az emberek hajlamosabbak megnézni a terméket. Ha a színek nem keverednek össze, és összeütköznek, akkor az emberek kerülni fogják a hirdetését.
Bár kockázatosnak tűnik, az üzleti vállalkozás internetes értékesítésének egyik jó módja a tömegekkel való ellentmondás. Keverje fel néhány ellentmondást egy népszerű márka elítélésével. Kritizáljon valakit, aki híres és lehetőleg közkedvelt. Vessen egy pillantást egy divatos weboldalra. Nem sokkal mindenki, akinek a tollát fodrosod, linket készít a webhelyére, és megvitatja azt az országos blogokban és fórumokon.
Maradjon a témán. Az Ön beltéri ajtójának mindig relevánsnak kell lennie bármilyen reklámozásában. Ha lakásfelújításról ír, nincs ok arra, hogy elmeséljen egy történetet a közelmúltban Bahama-szigeteken töltött vakációjáról. Az olvasók azt szeretnék, hogy a tartalom megegyezzen a témával, ezért ügyeljen arra, hogy ne távozzon túl messzire.
Amikor először kezdi el hirdetéseket írni, nagyszerű, ha úgy írja őket, mintha beltéri ajtót írsz. Ennek oka az, hogy az emberek azonnal leállnak, amikor hirdetéseket látnak, és nyitottabbak a történetek olvasására. Mire befejezik a történetet, látni fogják, hogy ez egy hirdetés, és nagyobb valószínűséggel vásárolják azt, amit eladnak.
Ha új blogokat és webhelyeket szeretne megtalálni, ahol közzéteszi tartalmát, akkor vegye fel közvetlenül a kapcsolatot velük és kérdezzen. Például, ha talál egy sportblogot, vegye fel velük a kapcsolatot, és megemlítse, hogy nagyszerű beltéri ajtót fog írni a webhelyükhöz, ha lehetővé teszik (és csak te) linket a webhelyedre a szerző életrajzában vagy címsorában. Ez jó módszer a webes jelenlét növelésére.
A beltéri ajtó célja, hogy egyszerűen egy marketing kampányra írjon. Az ötlet az, hogy informatív irodalmi anyagot adjon a releváns közönség számára, ahol cselekvésre ösztönzi az embereket. Bármi más, amit megkísérel a beltéri ajtóban, az elolvashatja az olvasókat, és egyszerűen csak elkattintanak az oldalról.
Tartsa a linkeit az eredeti beltéri ajtóra, és ne a fő blogodra. Ha az Ön beltéri ajtós a blog különböző szakaszaira mutat, akkor megmutatja a keresőmotoroknak az általuk lefedett tartalom skáláját. Kérje meg, hogy blogjai a bejegyzés címét használják permalinkként.
Távolítsa el a beltéri ajtós felsorolását pontok vagy számok használatával, hogy az olvasók kis harapásokkal megragadják az információkat. Ez segít az olvasóknak megérteni a tartalmat, és nagyobb valószínűséggel emlékeznek rá a jövőben. Ahhoz, hogy nagyobb hangsúlyt kapjon a tartalom, megpróbálhatja az információkat közönségnek gömbökkel vagy számokkal közzétenni.
Gondoljon, mielőtt írna egy beltéri ajtó-t a marketinghez! Ahhoz, hogy hatékony beltéri ajtó legyen, nagy mennyiségű gondolatot kell beillesztenie egy ötletbe vagy termékbe - mielőtt dönt a végső és a késztermékről. Az erőfeszítés, amelyet belefűz, meg fogja találni, és meg fogja határozni, mennyire jól teljesíti!
Remélhetőleg, most, hogy elolvasta az olvasást, magabiztosabbnak kellene éreznie magát, amikor a beltéri ajtó marketingről van szó. Bár sok tippet megosztottak ebben a beltéri ajtóban, bölcs dolog más forrásokba is belemerülni, hogy megszerezzék a sokoldalú oktatást. A beltéri ajtó marketing jó eredményének biztosítása érdekében a lehető legtöbb tudást kell megismernie.
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.