Nagyszerű tanácsok az e-mail marketing lista építéséhez.
Nagyon fontos, hogy állandó kapcsolatot tartson fenn az ügyfélkörével. Ennek egyik módja az email marketing. Az e-mail marketing erejével tájékoztathatja ügyfeleit az összes nagyszerű promócióról, amely az Ön vállalkozásában zajlik. Folytassa az alábbi cikkben néhány hasznos tanácsért, hogyan tájékoztassa fogyasztóit az e-mail marketing segítségével.
Kerülje a listák bérlését vagy megvásárlását, hogy kitöltse az e-mail marketing adatbázisát. Nemcsak azt nem tudhatja, hogy a megvásárolt e-mailek valóban az Ön célpiacát jelentik-e, de a listák valójában árthatnak a kézbesíthetőségi arányoknak és végső soron a hírnevének is. Amennyire csak lehetséges, építse listáját organikusan.
Folytassa az ösztönzők felajánlását az ügyfeleknek, miután feliratkoztak az e-mail listájára. Például adjon az ügyfeleknek 10 százalékos kedvezményt, ha egy hónapig az Ön e-mail listáján maradnak. Ez megakadályozza, hogy az ügyfelek elveszítsék érdeklődésüket marketinganyagai iránt, és már néhány hírlevél után leiratkozzanak vagy töröljék az e-mailjeit.
Próbálja meg az ügyfelet az e-mail tárgysorának segítségével bevonni. Az e-mailjének már abban a pillanatban meg kell ragadnia az olvasó figyelmét, amint az a postaládájában landol, különben a szemetesbe kerülhet. Ha gyenge vagy érdektelen a tárgysor, pontosan ez fog történni. Próbálja meg tehát némi kreativitással feldobni a tárgysorát.
Fontos, hogy az űrlap sora olyan legyen, amelyet feliratkozói felismernek. Például ne a cége vezérigazgatója küldje az e-maileket. Az olvasó nem biztos, hogy tudja, kitől származik, és egyszerűen törölni fogja az e-mailt. A tárgysorba írja be vállalkozása nevét.
Ha azt szeretné, hogy e-mail marketingüzenetei az interneten keresztül az emberek postaládájába áramoljanak, gondolja át, honnan küldi őket. Az ismert és stabil IP-címekről történő gyakori küldés a legjobb. Az új IP-címekről érkező hirtelen megugrások gyanút kelthetnek, és akár blokkolásokat és feketelistákat is eredményezhetnek az internetszolgáltatóknál.
Kövesse nyomon az ügyfeleit azzal a lehetőséggel, hogy csatlakozhatnak Önhöz. Tegyen egy olyan parancsot az e-mailjébe, amely közli velük, hogy az alábbi linkre kattintva azonnal csatlakozhatnak. A befejező utószóban tájékoztathatja őket, hogy ne késsenek el ezzel a hihetetlen lehetőséggel a cégéhez való csatlakozásra.
Fontos, hogy csak olyan embereket célozzon meg, akik beleegyeztek abba, hogy e-mail marketingkampányával kapcsolatba lépjenek. A véletlenszerű e-mailek hozzáadása a listájához nemcsak az e-mailek tulajdonosának haragját vonja magára, hanem más ügyfelekét is. Ráadásul előfordulhat, hogy az internetszolgáltatója feljelentést tesz, és végül ki is tiltja a spamre vonatkozó szabályok megsértése miatt.
Ne feledje, hogy az e-mail marketingterv lényege az, hogy hírnevet építsen az ügyfélkörében. Ügyeljen arra, hogy ne vágja le a sarkokat, ne célozzon meg nem megfelelő ügyfeleket, és ne alkalmazzon más félrevezető technikákat. Az Ön hírnevét kell megvédenie, és az, hogy hogyan közelíti meg marketingkampányát, mindent eldönthet a jó és a rossz között.
Tudassa az ügyfelekkel, hogy mire számíthatnak már a kezdetektől fogva. Amikor egy új feliratkozó feliratkozik, azonnal küldjön egy megerősítő e-mailt, amelyben részletezi, hogy az ügyfél mire számíthat Öntől, és milyen gyakran fog e-maileket küldeni. Az ügyfelek előzetes tájékoztatása megelőzheti a jövőbeli leiratkozásokat és panaszokat, és aktívan tarthatja az előfizetőket.
Ahogy a fenti cikkből is láthatja, nagyon fontos, hogy folyamatosan kapcsolatban legyen az ügyfélkörével. Ha rendszeresen küld nekik e-mailes kommunikációt, akkor az Ön vállalkozását fogják szem előtt tartani. Alkalmazza a cikk tanácsait, hogy jobban kommunikálhassa vállalkozását az e-mail marketing segítségével.
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.